Site logo

کار تولیدی با سرمایه کم

در جامعه امروز شروع یک کار تولیدی با سرمایه کم از جمله  مواردی است که ذهن هرفرد جویای کار را به خود مشغول کرده است.  بخصوص با شرایط اقتصادی و افزایش نرخ بیکاری و کاهش مشاغل دولتی و همچنین باوجود مزایایی که صاحب کسب و کار بودن برای فرد به ثمر می اورد، بسیاری از افراد به فکر یک کار تولیدی یا خدماتی بصورت مستقل هستند. در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین ایده های کسب درامد از کار تولیدی را معرفی کنیم.

کار تولیدی با سرمایه کم

کسب و کار تولیدی، به کسب و کاری اطلاق می شود که در آن شما مواد اولیه را به یک محصول تبدیل می‌کنید.این فعالیت ها به منظور رفع نیاز های جامعه و ارائه خدمات انجام می شود.

کار تولیدی شامل صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی،خودروسازی، موتور ساز،الکترونیک ،لوازم موتور سازی ، پوشاک و غیره است.در این نوع کار عملکرد دقیق و هماهنگ بین عوامل تولید مانند نیروی انسانی بسیار حائز اهمیت است.

مزیت های کار تولیدی با سرمایه کم

1- ایجاد اشتغال: کار تولیدی میتواند بسیار اشتغال زا باشد چرا که معمولا به نیروی کار بسیاری نیاز دارد. این باعث می‌شود که بسیاری از افراد بتوانند درآمد خود را بهبود بخشند و به تحقق رفاه خانواده‌های خود بپردازند.

2- توسعه صنعت: کار تولیدی باعث توسعه بسیاری از صنایع در یک منطقه می‌شود. با وجود چنین صنایع، منابع طبیعی و نفت، گاز و سایر منابع غیر قابل تجدید پذیر استخراج شده و به صورت محصولات قابل فروش در بازار عرضه می‌شوند.

 3. رشد اقتصاد: ایجاد کار تولیدی با عرضه محصولات خود به بازار، سبب رشد اقتصاد گردیده و درآمدهای دولت را افزایش می‌دهد. این درآمدها می‌توانند برای توسعه زیرساخت‌ها، بهبود خدمات عمومی و سایر پروژه‌های عمرانی استفاده شوند. 

4-افزایش صادرات: کار تولیدی می‌تواند باعث افزایش صادرات یک کشور شود. با تولید محصولات قابل فروش به خارج از کشور، درآمدهای نقدی بیشتری برای کشور تامین می‌شود و وابستگی به صادرات منابع طبیعی کاهش می‌یابد.

 5. توسعه فناوری: راه اندازی کار تولیدی نقطه شروع برای تحقق پژوهش و توسعه فناورانه است.  چرا که با تولید محصولات جدید و بهبود فناوری ها، صنعت در حال رشد و پویا خواهد بود. 

6. افزایش سطح زندگی: با ایجاد کار تولید درامدها رو به افزایش شده و، سطح زندگی جامعه بهبود می‌پذیرد. این شامل بهبود شرایط مسکن، آموزش، بهداشت است.

10 ایده عالی برای کار تولیدی با سرمایه کم

راه اندازی وتوزیع غذا

این روزها با توجه به افزایش مشغله افراد، راه اندازی مرکز غذا یکی از کسب و کارهایی است که می‌­تواند رونق خوبی داشته باشد.این ایده بدلیل ریسک پایین و سرمایه کم،یک انتخاب عالی برای کار تولیدی با سرمایه کم در خانه است.تنها کافی است غذای باکیفیت عرضه کنید تا کارتان رونق گیرد.

پرورش گل و گیاه با سرمایه کم

با افزایش اپارتمان نشینی ، اشتیاق مردم به گل و گیاه  هرروز بیشتر می شود. انها ترجیح می دهند تا تکه‌­ای از طبیعت را در گوشه‌ای از خانه‌ی خود به نمایش بگذارند. از جمله کار تولیدی با سرمایه کم پرورش گل و گیاهان اپارتمانی است.

کافیست با اندکی ذوق و علاقه، گل ها و گیاهان پرورش داده و انها را بصورت انلاین یا حضوری به فروش برسانید.

Guide-to-buying-house-plants3

پرورش دادن ماهی های زینتی

این کار بعنوان یک کار تولیدی با سرمایه کم همواره یک پیشنهاد عالی است،چون پیچیدگی خاصی ندارد. سود خوبی که در فروش ماهی‌های زینتی قرار دارد افراد زیادی را ترغیب به شروع این کار می­‌کند.

کارتولیدی با سرمایه کم

خیاطی و تولیدی لباس

خیاطی حرفه مورد علاقه اقایان بخصوص خانمها است. امروزه با گسترش کار آنلاین افراد به راحتی می‌توانند با کار تولیدی، واسطه ها را کم رنگ تر کنند. تولید و دوخت لباس هم به نوعی  یک کار تولیدی با سرمایه کم در نظر گرفته می­‌شود.در گامهای بعدی می توانید با راه اندازی تولیدی کسب و کار خود را گسترش دهید.

 

کار تولیدی با سرمایه کم

تولید کالاهای چرم

اگر شما هم به دنیای مد علاقمند باشید، نمی‌­توانید نقش بسیار پررنگ انواع چرم‌های طبیعی و مصنوعی را در صنعت مد و فشن دست کم بگیرید. چرا که استفاده از کیف و کفش و اکسسوری ساخته شده از چرم طرفداران خاص خود را دارند. تولید محصولات چرمی نیاز به آموزش دیدن و کسب مهارت‌های مورد نیاز دارد و میتوان انرا بعنوان خلق کار تولیدی با سرمایه کم دانست.

تولید عرقیات گیاهی

از دیگر کسب و کارهایی که به سرمایه کمی نیاز داریم، تولید عرقیات گیاهی است. از انجایی که بسیاری از شهرها این گیاهان به صورت خودرو موجود هستند یا با هزینه نه چندان بالایی می­‌توانید آن‌ها را تهیه کرد، یک ایده بصرفه کار تولیدی با سرمایه کم است.  عرقیاتی مانند عرق نعنا و دیگر عرقیات با داشتن یک دستکاه تقطیر،این کار را انجام دهید. نیاز به کسب مهارت‌های تخصصی ندارید و در مدت کوتاهی می‌توانید چم و خم کار را یاد بگیرید

کار تولیدی با سرمایه کم

نویسنده شوید و محتوا تولید کنید

شایدبربیان این نکته برایتان بسیار عجیب باشد، اما بهتر است بدانید امروزه خلق محتوا از نیازمندی های جامعه به حساب می اید. شبکه‌های اجتماعی، فضاهای آنلاین و وبسایت‌ها بسترهایی برای خلق ایده و گاهی هم مکانی برای دادن انواع مشاوره می باشد. 

کار تولیدی با سرمایه کم

ساخت انواع عروسک های پولیشی

ساخت عروسک یکی از آن کسب و کارهایی است که ارتباط مستقیمی با میزان ذوق هنری و سلیقه‌ی شما دارد. اگر احساس می‌کنید خلاقیت تولید و ذوق هنری این کار را دارید راه‌های زیادی برای یادگیری آن در آموزشگاه‌ها و حتی ویدیوهای بسیاری به صورت آنلاین وجود دارد. شما سرمایه بسیاری نیاز ندارید.

 

عروسک‌سازی یک کار تولیدی با سرمایه کم است و برای شروع می‌توانید از انواع مواد و پارچه‌های موجود با توجه به میزان توان مالی خود استفاده کنید. کسب و کارهای مرتبط با نیاز کودکان همواره یکی از امور پر رونق هستند که می‌توانید به راحتی و با در نظر گرفتن ریسک پایین روی آن‌ها حساب کنید. برای شروع کارتان می‌توانید از یه اتاق کوچک در منزل نیز شروع کنید!

 

 

کار تولیدی با سرمایه کم

پرورش زنبور عسل

. یکی از امور تولیدی با سرمایه کم پرورش زنبور عسل است. این روزها دسترسی مردم به عسل بسیار سخت شده است  و شما با سرمایه نه چندان زیاد میتوانید به تولید عسل بپردازید. پس اگر بتوانید عسلی با کیفیت بالا تولید کنید به سرعت می‌توانید بازار خود را بیابید و جایگاه خود را در میان رقبای این عرضه تثبیت کنید.

 

عسل از جمله محصولاتی است که علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای جهان متقاضی دارد. این روزها خواص خارق‌العاده این ماده غذایی بر کسی پوشیده نیست. پس با پرورش زنبور عسل و اجرایی کردن این پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم می‌توانید به فکر دور نمایی مطمئن حتی در جهت صادرات محصول خود باشیددورنمای صادرات میتواند انگیزه خوبی برای شما در ادامه کار باشد.

کار تولیدی با سرمایه کم

نظر

  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن دیدگاه